کتاب ......... if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount==1) strResult="یک نظر"; if ( intCount>1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

***کتاب های فانتزی ***

هر کتاب تخیلی که بخوای

کتاب .........

 خب همونطور که قول داده بودم 


کتاب هرم سرخ 


قبل از این که در مورد کتاب توضیح خاصی بنویسم 


اول باید ببینیم هرم سرخ چی هست یا کجا هست ؟


هرم سرخ، که با نام هرم شمالی نیز شناخته می‌شود، بزرگترین هرم از سه اهرام ساخته شده در گورستان دهشور در مصر است. این هرم سومین هرم ساخته شده توسط فرعون سنفرو از دودمان چهارمپادشاهی کهن است که به دلیل رنگ قرمز آجرهای دیواره بیرونی آن با این نام خوانده می‌شود. مردم محلی به این هرم هرم خفاش می‌گویند.

از لحاظ اندازه، این هرم سومین هرم بزرگ تاریخ مصر است پس از هرم‌های خوفو و خفرع در جیزه. این هرم در زمان خود بلندترین سازه در جهان بوده است. به باور مصرشناسان، ساخت این هرم نخستین تلاش مصریان برای ساخت هرم‌های واقعی با دیوارهای صاف بوده است. با آنکه دیوارهای این هرم در گذشته با سنگ‌های آهکی سفید پوشانده شده بود، به دلیل برداشت این سنگ‌ها توسط مردم قاهره برای منظورهای ساختمانی، هم‌اکنون سنگ‌های شنی سرخ‌رنگ زیر آن‌ها در دید بازدیدکنندگان هستند.

 

 

و حالا کتاب

 

کارتر کین نوجوانی آفریقایی آمریکایی در سن ۱۴ سالگی است که تمام عمر خود را تنها با پدرش جولیوس زندگی می‌کند اما کارتر شخصیتی بی‌دست‌وپا، مردد و نامطمئن دارد و سادی کین دختری ۱۲ ساله است با چشمان آبی و پوست و موهای روشن که به دنبال مادر خود می‌گردد.
سادی در لندن با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می‌کند و تنها دو بار در سال می‌تواند پدر و برادر خود را ببیند. جولیوس یک باستان‌شناس است و زندگی خود را با مسافرت در سراسر جهان و مطالعه آثار باستانی مصر گذرانده و همه‌جا پسرش کارتر را با خود می‌برد.

 

این داستان در مورد زندگی سادی کین و کارتر کین وپدر شان می باشد که در هرکدام از قسمت های داستان یکی از آنها داستان را روایت می کند.این داستان بعد از ناپدید شدن پدرشان اتفاق می افتد و ان ها متوجه می شوند که جزو خانواده قدیمی مصری هستند ومرگ مادرشان با این موضوعات ارتباط دارد.

 

 

نویسنده : ریک ریوردان

 

دانلود کتاب

 

رمز فایل : www.booktolearn.com

 

 

عکس کتاب

 

 

 

سادی کین 

 

 

 

 

کارتر کین

 

 

 

 

ریک ریوردان 

 

 

 

 

 

من که عاشق این کتاب شدم 


امیدوارم شما هم خوشتون بیاد

 

 


نظرات شما عزیزان:

artmis
ساعت1:46---20 تير 1392
مرسی از پست های خوبی که میزنی ...من که هنوز نخوندمش ولی فکر نکنم عمرا به پای پرسی جکسون برسه!
پاسخ: مطمئن باش که می رسه وشاید هیجان انگیز تر باشه !!!!!


artmis
ساعت1:39---20 تير 1392
من؟من دقیقا کجا فرق کذاشتم؟میشه لطفا دقیق تر اشاره کنین؟
پاسخ:من فرق گذاشتم دوست عزیز نه شما!!!!!!


jacob black
ساعت12:14---17 تير 1392
وبت عالیه ولی من نتونستم ثبت نام کنم. چرا ؟؟؟!!!؟؟؟!!! راستی درخواست کتاب هم قبول می کنی ؟ به آرتمیس هم بگو آدم خوب نیست بین دو نفر فرق بذاره .
پاسخ:دوست عزیز قسمت ثبت نام بازه و بعضی از دوستان ثبت نام کردن بله درخواست کتاب هم قبول میکنم می تونید توی تاپیک درخواست کتاب درخواست بدید


ak
ساعت11:09---16 تير 1392
مرسی دوست عزیز! به نظر کتاب جالبی میاد.

ممنون
پاسخ:کتاب خیلی جالبیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه